Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

ΜΜΜφφφφ


Οκ τριήμερο μέσα λόγο πυρετού!Άμα ο άνθρωπος είναι ανάποδος...Πέρα από αυτό έχω λιγάκι μπερδευτεί(περίεργο)στα γκομενικά(όπως πάντα)είμαι πάτος τί πάτος?!απόπατος!Το θέμα ειναι πως κανόνισα με έναν αρκετά καλό φίλο(ξέρεις εχετε χαθεί δεν μιλάτε στο τηλ αλλά κάποια στιγμή θα πέσει τηλ να βρεθούμε θα μιλήσουμε ασταμάτητα για δύο ώρες και μετά πάλι θα χαθούμε για άλλο τόσο μέχρι να γίνει πάλι το ίδιο)Αυτός είχε φάει Χ και (ΜΕΓΑΛΟ)η ενδιαφερόμενη από τις κολλητές μου τότε(τώρα έχουμε χαθεί) έγινε χαμός με το όλο θέμα αφού πολλά άτομα το ΄ξεραν και είχαν βάλει το χεράκι τους!Μετά απο μήνες(Εννοείται πως το θέμα δεν είχε ξεχαστεί)συμφωνήσαμε(εγώ εκείνη την εποχή τρελά τσιμπημένη μαζί του)να "κάνουμε" πως έχουμε σχέση(εγώ όπως και μερικές φίλες νομίζαμε πως θα έρθω πιο μαζί μαζί του έτσι στο όλο "παίξιμο" θα καταλήξουμε να βγούμε αληθινοί!Το θέμα είναι πώς αυτός ήταν σαν κούτσουρο όλο το βράδυ και εγώ προσπαθούσα αλλά μάταια!Αυτός κόλλησε με την κοπέλα η οποία είναι ακόμα με αυτόν που ήταν(και παρόλα αυτα βλέποντας την αλλαγή στον άλλο μιας και εχει γινει αγνώριστος ζήλεψε απο ό,τι μου είπαν οι φίλες μου που τους είχαν στο μάτι όλο το βράδυ)Μεταξύ εμού και αυτού δεν υπήρξε ΤΙΠΟΤΑ τα φιλιά που ανταλλάξαμε ήταν απαίσια εγώ στεναχωρήθηκα που τον έβλεπα κολλημένο με την άλλη και τώρα όλοι μου σχεδόν οι γνωστοί ξέρουν οτι είμαι σε σχέση με αυτόν ενώ ούτε καν έχουμε μιλήσει απο εκείνη τη μέρα!Και αυτό που φοβάμαι είναι πως με την τον συγχρονισμό που έχω στον ερωτικό τομέα τώρα μετά από χρόνια(δεν πρόκειται να αναφέρω πόσα γιατί θα κλείσει το σύστημα)θα εμφανιστεί κάποιος που θα μου κάνει πραγματικα(αν και αν το καλοσκεφτώ οι σχέσεις που είχα μέχρι τώρα 'ηταν τελείως lame για να μην πώ τίποτα πιο βαρύ)Ναι τέλος πάντων αυτό είναι το πρόβλημα που αντιμετοπίζω πέρα απο αυτό όλο λαμπερά όλα φωτει΄να και ροζ πεταλουδίτσες!Αλλλά πραγματικά χρειάζομαι κάποιον...δεν μου αρέσει που είμαι μόνη μου μετά απο τόσο καιρό έχω συνηθήσει την παρέα του εαυτού μου!Και οταν κάτι τέτοιο γίνεται συνήθεια τότε το έχουμε χάσει το παιχνίδι!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου